MedCon jest autoryzowanym, bezpośrednim dystrybutorem wiodących producentów monitorów funkcji życiowych - pulsoksymetrów, kardiomonitorów oraz kapnografów.
Zapewniamy autoryzowany serwis oferowanej aparatury medycznej, również przeglądy roczne dla podmiotów świadczących działalność leczniczą - pulsoksymetr na życzenie zamawiającego może być wyposażony w paszport techniczny.
Podstawowa gwarancja na aparaturę medyczną wynosi 12 miesięcy z możliwością odpłatnego wydłużenia do 24/36 miesięcy. Okres gwarancji na akcesoria - czujniki pomiarowe; w tym czujniki SpO2 wynosi 6 miesięcy.
_________________________________________________________________________
GWARANCJA
Produkt:
Model:
Producent:
Numer seryjny:
Data sprzedaży:
Okres gwarancji: 12 miesięcy na urządzenie, 6 miesięcy na czujnik pomiarowe*.
Warunki gwarancji:
1. Gwarantem jest MedCon Dariusz Wieczorek z siedzibą w Warszawie 03-741, ul. Białostocka 7/3.
2.Gwarancja obejmuje tylko wady fizyczne powstałe z przyczyn tkwiących w produkcie, stanowiące wady produkcyjne lub wady materiałowe. Gwarancja nie obejmuje obniżenia jakości produktu spowodowanego normalnym procesem zużycia oraz naturalnego zużycia niektórych elementów produktu, m.in. diody pomiarowe, akumulatory, itp. Wybrane modele produktu mogą podczas pracy emitować cichy dźwięk. Wynika to z zastosowanych rozwiązań technicznych i nie świadczy o usterce produktu.
3. Przez złożenie reklamacji rozumie się przesłanie zgłoszenia reklamacji na Email medcon@medcon.pl lub adres korespondencyjny, z odniesieniem do potwierdzenia zakupu (numer zamówienia, dowód zakupu, karta gwarancyjna etc.) oraz udostępnienie produktu Sprzedawcy. Sprzedawca udostępni Klientowi bezpłatnie (w formie pliku PDF do wydruku) etykietę nadania reklamowanego towaru do Paczkomatu InPost.
4. Czas naprawy lub wymiany urządzenia na nowe wynosi do 30 dni od daty otrzymania urządzenia przez sprzedawcę. Okres gwarancji zostanie automatycznie wydłużony o czas naprawy urządzenia.
5. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji. W przypadku niemożliwości naprawy produkt zostanie wymieniony na taki sam. Przy braku możliwości wymiany dokonany zostanie zwrot zapłaty na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego.
6.Produkt należy używać zgodnie z instrukcją obsługi. Usterki spowodowane użyciem produktu w warunkach niezgodnych z wymogami eksploatacyjnymi nie podlegają gwarancji.
7.Gwarancja nie obowiązuje w następujących przypadkach:
8. Gwarancja na towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
9. Podstawą do rozstrzygnięcia ewentualnych rozbieżności jest prawo obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
_____________________________________________________
Reklamacje
Szczegółowe postanowienia dotyczące reklamacji Produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży
4.1 Reklamację prosimy zgłaszać na adres siedziby firmy lub adres poczty elektronicznej.
MedCon Dariusz Wieczorek
ul. Białostocka 7 m.3, 03-741 Warszawa
T. 530153677 Email: medcon@medcon.pl
4.2 W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy określić, czy reklamacja opiera się na podstawie Ustawy konsumenckiej, na podstawie rękojmi, czy korzystając z gwarancji, a ponadto prosimy o opisanie:
- zgłoszenie wady (usterki),
- roszczenie,
- dane, na które ma zostać wysłana odpowiedź (oczywiście jeżeli klient chce zachować formę wysyłkową);
4.3 Do każdej reklamacji ustosunkujemy się niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
4.4 Na wniosek Klienta Sprzedający udostępni Klientowi bezpłatnie (w formie pliku PDF do wydruku) etykietę nadania reklamowanego towaru do Paczkomatu InPost. Zgłoszenie prosimy przesłać na adres medcon@medcon.pl z podaniem oznaczenia lub adresu paczkomatu nadawczego oraz rozmiaru przesyłki. Czytelną etykietę należy umieścić w sposób trwały na nadawanej przesyłce. Koszt odesłania reklamowanego towaru na adres klienta ponosi Sprzedający.